16 Temmuz 2017 Pazar

uyumam gerek

Ben her sabah bu saatler de gamzelerimden su içirtirim kuşlara, Uyumak için yorulmak gerek, biraz da şarap. Ölü kuşlar düşer her sabah yanağıma, her yaşamın içinde biraz ihanet ve zehir muhakak vardır. Uyumak için çok yorulmuş olmak gerek. Arnaud adında yarı alman yarı polonyalı bir çingene elinde koca bir rom şişesiyle çıka geldi bir gün, ben de ona sigara uzatırım, merak ettiği kitabı okudum, annesine mesaj yazdım (çingeneler okuma yazma bilmez. Okuma yazma bilen bir çingene, artık çingene değildir.) Hayallerini kaybetmiş bir çingene artık çingene değildir. Hem hayallerini kaybetmiş bir çingene neye yarar ki? Ben her sabah kendimi camdan aşşağı atıyorum, uyumak için ciğerlerinin patlaması ve 7. katı geçerken şoka girmek gerek, Beşinci Katta çalan bir telefon var, bu dünyada yalnız değilsin.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder