28 Nisan 2015 Salı

ricard

Siz ve ardına saklandığınız, hiç bitmeyen, her yerinden irin akan, gizli saklı oral sex yaptığınız kurallarınız.
Dik kesilmiş bir bilek gibi yorgunum şimdilerde.
Kırmızı en çok bana yakışıyor.
Ve fransız rakısı diyebileceğimiz bir meret içiyorum, suyla karıştırınca bok sarısına dönüşüyor.

Sanki bilmeden tüm dünyayı kendime küstürmüşüm,
Kimden özür dilemem gerektiğini bilsem..
Eğer bu lunapark edasındaki cehennemin sonu gelecekse herkesten hepinizden özür dilerim.

Kelimelerdeki sürrealizmin dibi yok biliyor musun ?
Biliyor musun ? Kendime gıcık oluyorum.

Bir sigara yakmak için mutfağa gidip gazı açıyorum, sigarayı odamda unuttuğumu fark edip geri dönüyorum ve gizliden gizliye evin havaya uçma ihtimalini düşünüp gülüyorum.

Yeteri kadar içersem romanda yazabilirim diyorum kendime,
Kendim yani ben, doğduğum şehirin hatırı sayılır serserilerindenim.

Şu şişeyi de bitirip, kendimi kesmeyi düşünüyorum ama michele bırakmıyor,
Kendi kırk kocası ellibeş yaşında..
Hayır michele bu gece size gelmeyeceğim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder