28 Şubat 2015 Cumartesi

eskiden tam bu oturduğunuz yerde bir çiçekci vardı

beni başka biriyle yatmakla tehdit ediyorsun ve sanırım cevap bekliyorsun.
Amerikan dizisi mi bu, biz california da mıyız ?
ben birazdan aynasızlara küfür edip, yanımdan geçen kızın götüne şaplak mı atacağım ?
bu sorular bilinmezliğini koruyamayacak, beni tanıyan herkes bilir aslen maraşlı olduğumu ve şu an california da olmadığımı fakat olsak bile beni bununla tehdit etmen bana bir şey katmaz ve benden bir şeyler alıp götürmez ve sana katkısı üç beş gramlık bir et parçası olur.
biz orta doğuluyuz acıyı ciğerlerimize, iliklerimize kadar çekmeden kimseye dokunamayız.

on dört yaşından, yirmi üç yaşına kadar düzenli olarak evden kaçan ben, gitmenin her yolunu bilirim, kaçmanın en vurucu noktaları,
hangi yalanı nerede söyleyeceğin çok önemlidir ve hangi saatleri seçeceğin özel bir önem taşır ve bu mevsime göre değişir.

gidecek ve kalacak yerin yoksa büyük bir sırt çantan ve bıçağın olmalı, rezillik, uykusuzluk..
(saat kaç)
hepsine alışacaksın.

artık hiç bir yer güvenli değil ve hiç kimse güvenilir değil.

arkadaşlar bir saniye buraya bakar mısınız?
arkadaşlar eskiden tam bu oturduğunuz yerde bir çiçekçi vardı, yıktılar ve yerine beş liraya, dokuz liraya kahve satıp  banttan jazz çalınan bu yeri yaptılar,
arkadaşlar kahvelerinizi içmeye devam edin, bu önemsiz bilgi için beni affedin.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder